EN DE

Vedení daňové evidence

AKCE
Poptávka

Daňová evidence díky své zjednodušené metodice představuje efektivní nástroj pro řízení podnikání pro podnikající fyzické osoby. Jednoduchost ale nesmí být zaměňována s důležitostí a vedení daňové evidence je nutné věnovat dostatečnou pozornost. Správně vedená daňová evidence vám může ušetřit nemalé finanční částky.   

Soustřeďte se na svoji hlavní činnost, která Vám přináší zisk, a vedení daňové evidence přenechte nám formou outsourcingu.

Vedení daňové evidence zahrnuje zejména:

  • průběžné vedení evidence, měsíční přehledy
  • zpracování roční účetní závěrky
  • zpracování daňového přiznání k dani z příjmů
  • vedení záznamní povinnosti a evidencí pro účely DPH
  • evidence nemovitého a movitého majetku, tvorba odpisových plánů 
  • evidence pohledávek a závazků
  • tvorba rezerv   
  • poradenství a metodika
  • zpracování povinných interních směrnic

Naši zaměstnanci na pozici účetních procházejí trvalým systémem vzdělávání, včetně systému certifikací prováděného v České republice Svazem účetních.

Pro menší podnikatelské subjekty nabízíme externí zajištění funkce ekonomického a finančního útvaru.

Využijte výhody outsourcingu přinášející i úspory nákladů a nechte si zpracovat cenovou nabídku.

Aktuality

Daň z příjmů - záloha na rok 2017

V pátek 15.12.2017 je termín pro úhradu pololetní nebo čtvrtletní zálohy na daň z příjmů na rok 2017. 

Daň silniční - záloha za červenec až září 2017

Dodavka.pngV pondělí 16.10.2017 je termín pro platbu čtvrtletní zálohy na daň silniční za období červenec až září 2017. 

 

  


Daň z nemovitých věcí - 2. splátka daně na rok 2017

Ve čtvrtek 30.11.2017 je termín pro úhradu druhé splátky daně z nemovitých věcí na rok 2017, pokud nebyla částka daně uhrazena najednou v květnovém termínu. 

Cestovní náhrady v roce 2017

motiv_24.jpgMinisterstvo práce a sociálních věcí stanovilo Vyhláškou číslo 440/2016 Sb. sazby stravného, sazby základních náhrad za používání silničních motorových vozidel a průměrné ceny pohonných hmot pro účely poskytování cestovních náhrad.
» více .....


Platba daně z nemovitých věcí přes SIPO

Poslipostu.png

Od zdaňovacího období 2016 je poplatníkům - fyzickým osobám umožněna platba daně z nemovitých věcí prostřednictvím soustředěné inkasní platby obyvatelstva (tzv. „SIPO“). Pokud bude poplatník chtít využít tento způsob platby, musí se k němu přihlásit u místně a věcně příslušného správce daně na tiskopisu vydaném MF ČR a to nejpozději do 31. ledna zdaňovacího období - tedy pro rok 2016 do 31.1.2016.

 

Členství a partnerství