EN DE

Likvidace společností

AKCE
Poptávka

Úspěšná likvidace společnosti završená výmazem společnosti z obchodního rejstříku je odborně náročný a poměrně dlouhý proces, trvající díky všem zákonným požadavkům nejméně 6 měsíců a vyžadující specifické znalosti a zkušenosti likvidátora a jeho týmu. Nabízíme komplexní služby spojené s likvidací společností při splnění všech zákonných náležitostí. Externí zajištění celého procesu likvidace minimalizuje zatížení klienta (vlastníka) a jeho managementu

Proces likvidace společnosti zahrnuje zejména:

  • příprava společnosti na vstup do likvidace
  • zajištění osoby likvidátora
  • kompletní poradenství v průběhu likvidace
  • komunikace se správci daně, OSSZ a zdravotními pojišťovnami
  • převzetí a vedení účetnictví po celou dobu likvidace, sestavení zahajovací rozvahy
  • zpracování a podání příslušných přiznání k dani z příjmů a k ostatním daním
  • zrušení registrací k daním
  • vypořádání závazků a pohledávek, jednání s věřiteli a dlužníky
  • zpeněžení majetku a ostatních aktiv
  • zpracování závěrečné zprávy z likvidace, návrh na rozdělení likvidačního zůstatku
  • zajištění souhlasu správce daně s výmazem z obchodního rejstříku
  • jednání s příslušným oblastním archivem, zajištění povinné archivace
  • zajištění výmazu z obchodního rejstříku

 

Aktuality

Daň z příjmů - záloha na rok 2017

V pátek 15.12.2017 je termín pro úhradu pololetní nebo čtvrtletní zálohy na daň z příjmů na rok 2017. 

Daň silniční - záloha za červenec až září 2017

Dodavka.pngV pondělí 16.10.2017 je termín pro platbu čtvrtletní zálohy na daň silniční za období červenec až září 2017. 

 

  


Daň z nemovitých věcí - 2. splátka daně na rok 2017

Ve čtvrtek 30.11.2017 je termín pro úhradu druhé splátky daně z nemovitých věcí na rok 2017, pokud nebyla částka daně uhrazena najednou v květnovém termínu. 

Cestovní náhrady v roce 2017

motiv_24.jpgMinisterstvo práce a sociálních věcí stanovilo Vyhláškou číslo 440/2016 Sb. sazby stravného, sazby základních náhrad za používání silničních motorových vozidel a průměrné ceny pohonných hmot pro účely poskytování cestovních náhrad.
» více .....


Platba daně z nemovitých věcí přes SIPO

Poslipostu.png

Od zdaňovacího období 2016 je poplatníkům - fyzickým osobám umožněna platba daně z nemovitých věcí prostřednictvím soustředěné inkasní platby obyvatelstva (tzv. „SIPO“). Pokud bude poplatník chtít využít tento způsob platby, musí se k němu přihlásit u místně a věcně příslušného správce daně na tiskopisu vydaném MF ČR a to nejpozději do 31. ledna zdaňovacího období - tedy pro rok 2016 do 31.1.2016.

 

Členství a partnerství