EN DE

Vedení účetnictví

AKCE
Poptávka

Poskytujeme vedení účetnictví na vysoké odborné a profesionální úrovni. Náš účetní tým s mnohaletou praxí ve finančních službách zajistí především spolehlivost, vysokou kvalitu, flexibilitu a komplexní řešení dle vaší finanční potřeby včetně konzultací a poradenství. Neseme kompletní zodpovědnost za naši práci a naše účetní aktivity jsou plně profesně pojištěné.
 
Správně vedené účetnictví je nepochybně základním bodem pro efektivní řízení firmy; klient získává spolehlivé informace v požadované struktuře a kvalitě pro svá krátkodobá, střednědobá ale i strategická rozhodnutí. K tomu nabízíme nejenom „klasické“ výstupy, ale i moderní produkty umožňující vzdálený přístup k potřebným datům. 

Soustřeďte se na svoji hlavní činnost, která Vám přináší zisk, a účetnictví přenechte nám formou outsourcingu.

Outsourcing je již řadu let často využíván jako prostředek ke zvýšení finanční výkonnosti a konkurenceschopnosti firmy. Rozsah outsourcingu může být různý dle Vašich potřeb - od plného, kdy je vše v naší kompetenci, přes částečný, kdy klient využívá zčásti naše programové vybavení, až po kombinovaný v případech, kdy klient již používá nějaký vlastní účetní program.   

Další možností je průběžná kontrola účetnictví u klienta zpracovávaného jeho zaměstnanci a na jeho programovém vybavení („průběžný dohled“); získáváte tak jistotu správného zaúčtování jednotlivých případů a tím jejich korektního zachycení ve Vašem účetnictví.

Vedení účetnictví zahrnuje zejména:

  • průběžné zpracování účetnictví, měsíční závěrky
  • zpracování roční účetní závěrky
  • účtování na střediska a zakázky
  • vedení záznamní povinnosti a evidencí pro účely DPH
  • zajištění ověření účetnictví a roční závěrky spolupracující auditorskou společností
  • evidence nemovitého a movitého majetku, tvorba odpisových plánů 
  • evidence pohledávek a závazků
  • tvorba rezerv a opravných položek 
  • účetní poradenství a metodika účetnictví
  • zpracování interních směrnic
  • reporty, výstupy pro managerské účetnictví a controlling
  • možnost zpracování výstupů v němčině a v angličtině

Zaměstnanci na pozici účetních procházejí trvalým systémem vzdělávání, včetně systému certifikací prováděného v České republice Svazem účetních.

Vedeme účetnictví i „nepodnikatelským“ subjektům - bytovým družstvům, SVJ, příspěvkovým organizacím i vědecko-výzkumným institucím. 

Pro menší podnikatelské subjekty nabízíme externí zajištění funkce ekonomického a finančního útvaru.

Aktuality

Daň z příjmů - čtvrtletní záloha na rok 2017

V pátek 15.9.2017 je termín pro úhradu čtvrtletní zálohy na daň z příjmů na rok 2017. 

Daň silniční - záloha za červenec až září 2017

Dodavka.pngV pondělí 16.10.2017 je termín pro platbu čtvrtletní zálohy na daň silniční za období červenec až září 2017. 

 

  


Daň z nemovitých věcí - 2. splátka daně na rok 2017

Ve čtvrtek 30.11.2017 je termín pro úhradu druhé splátky daně z nemovitých věcí na rok 2017, pokud nebyla částka daně uhrazena najednou v květnovém termínu. 

Cestovní náhrady v roce 2017

motiv_24.jpgMinisterstvo práce a sociálních věcí stanovilo Vyhláškou číslo 440/2016 Sb. sazby stravného, sazby základních náhrad za používání silničních motorových vozidel a průměrné ceny pohonných hmot pro účely poskytování cestovních náhrad.
» více .....


Platba daně z nemovitých věcí přes SIPO

Poslipostu.png

Od zdaňovacího období 2016 je poplatníkům - fyzickým osobám umožněna platba daně z nemovitých věcí prostřednictvím soustředěné inkasní platby obyvatelstva (tzv. „SIPO“). Pokud bude poplatník chtít využít tento způsob platby, musí se k němu přihlásit u místně a věcně příslušného správce daně na tiskopisu vydaném MF ČR a to nejpozději do 31. ledna zdaňovacího období - tedy pro rok 2016 do 31.1.2016.

 

Členství a partnerství