EN DE

Mzdové účetnictví a mzdová agenda

AKCE
Poptávka

Poskytujeme kompletní služby zpracování mzdové agendy a mzdového účetnictví, specializujeme se na celou oblast personalistiky. Přebíráme plnou odpovědnost za správnost zpracování mezd a neseme veškerá rizika s tím spojená.

Zpracování mezd je agendou, kterou lze relativně snadno oddělit od vnitropodnikových procesů a předat ji formou mzdového outsourcingu externímu zpracovateli. Výhodou je efektivita práce a využitelnost, zastupitelnost mzdové účetní v době nemoci, dovolené či jiného výpadku a také naprostá diskrétnost zpracování celé agendy a míra zabezpečení před úniky důvěrných informací, což oceňují klienti zejména také u mezd zahraničních zaměstnanců nebo managementu.

Outsourcing mzdové agendy je jedním z nástrojů moderního řízení podniku. Mzdový outsourcing je velice často využíván jako prostředek ke zvýšení finanční výkonnosti a konkurenceschopnosti a skýtá velkou konkurenční výhodu.
Nespornou výhodou jsou i úspory nákladů outsourcingu oproti nákladům na vlastní mzdovou účtárnu.

Zpracování mezd zahrnuje:

  • kompletní měsíční zpracování mezd, včetně ročního vyúčtování záloh či srážkové daně
  • personální činnosti spojené s nástupy a výstupy zaměstnanců (pracovní smlouvy, zápočtové a evidenční listy, přihlášení a odhlášení zaměstnanců u ZP)
  • správné nastavení zaměstnaneckých benefitů
  • odměny členů statutárních orgánů
    výpočet sociálního a zdravotního pojištění, nemocenských dávek, průměrů
  • zpracování výkazů a hlášení (zdravotní pojišťovny, OSSZ, statistika atd.) - včetně elektronické komunikace
  • zastupování klienta při jednáních či kontrolách ze strany OSSZ, ZP a FÚ
  • tisk „skrytých“ výplatních pásek
  • úhrada mezd z našeho speciálně zřízeného bankovního účtu pro zajištění diskrétnosti
  • možnost zasílání výplatních pásek elektronicky
  • součinnost s exekutorskými úřady
  • komunikace se zaměstnanci v dohodnutém rozsahu
  • mzdové poradenství
  • mzdový audit - ověření procesů, postupů a směrnic Vaší mzdové agendy
  • archivace dokladů v dohodnutém rozsahu
  • reporting

 

Aktuality

Daň z příjmů - záloha na rok 2017

V pátek 15.12.2017 je termín pro úhradu pololetní nebo čtvrtletní zálohy na daň z příjmů na rok 2017. 

Daň silniční - záloha za červenec až září 2017

Dodavka.pngV pondělí 16.10.2017 je termín pro platbu čtvrtletní zálohy na daň silniční za období červenec až září 2017. 

 

  


Daň z nemovitých věcí - 2. splátka daně na rok 2017

Ve čtvrtek 30.11.2017 je termín pro úhradu druhé splátky daně z nemovitých věcí na rok 2017, pokud nebyla částka daně uhrazena najednou v květnovém termínu. 

Cestovní náhrady v roce 2017

motiv_24.jpgMinisterstvo práce a sociálních věcí stanovilo Vyhláškou číslo 440/2016 Sb. sazby stravného, sazby základních náhrad za používání silničních motorových vozidel a průměrné ceny pohonných hmot pro účely poskytování cestovních náhrad.
» více .....


Platba daně z nemovitých věcí přes SIPO

Poslipostu.png

Od zdaňovacího období 2016 je poplatníkům - fyzickým osobám umožněna platba daně z nemovitých věcí prostřednictvím soustředěné inkasní platby obyvatelstva (tzv. „SIPO“). Pokud bude poplatník chtít využít tento způsob platby, musí se k němu přihlásit u místně a věcně příslušného správce daně na tiskopisu vydaném MF ČR a to nejpozději do 31. ledna zdaňovacího období - tedy pro rok 2016 do 31.1.2016.

 

Členství a partnerství